8 Νοε 2013

Ευχαριστώ που μου επιστρέψατε την ΕΡΤ

Γράφει ο Σωτήριος Καλαμίτσης

[Τεσσαρακοστή δεύτερη ημέρα από την υποβολή στην Εισαγγελία του Αρείου Πάγου της μήνυσης της ΧΑ για την τρύπα στα Ταμεία του ΠΑΣΟΚ..
(βλ. και http://taxalia.blogspot.gr/2013/05/blog-post_7741.html ) και τριακοστή τέταρτη από τη δημοσιοποίηση της φήμης ότι παρακολουθούνται τα τηλέφωνα των βουλευτών της αντιπολίτευσης. Κανένα παπαγαλάκι δεν με ενημέρωσε για το αν κινήθηκε κάποια διαδικασία διερεύνησης των καταγγελλομένων. Τί συνέβη; Δεν τηλεφωνούν πλέον οι παπαγάλοι στους Εισαγγελείς;].

Σύσσωμοι οι βουλευτές της συμπολίτευσης με ενημέρωσαν με ανακούφιση ότι επί τέλους το ραδιομέγαρο της ΕΡΤ με το πλούσιο και ανεκτίμητο αρχείο του, αλλά και τα πανάκριβα σύγχρονα μηχανήματα απεδόθη χθες σ’ εμένα τον λαό, με τις θυσίες του οποίου στήθηκε.

Η κυβέρνηση ανακατέλαβε το ραδιομέγαρο επιδεικνύοντας για μία ακόμη φορά την πυγμή της, ώστε να προστατεύσει τη νομιμότητα και δι’ αυτής εμένα, τον λαό. Ασκώντας στο όνομά μου τη μόνη νόμιμη βία, την κρατική, όπως έχει πράξει κατ’ επανάληψη εναντίον εμού του λαού. Την παρακαλώ πολύ να ολοκληρώσει το έργο της αποδίδοντάς μου ό,τι άλλο μου έχει στερήσει οιοσδήποτε παράνομος, όπως
- Τα € 2,5 δισ. που χάρισε ο Μπένι στους Γερμανούς δίνοντάς μου άχρηστα υποβρύχια
- Τα € 700 εκ. που ο ίδιος πέταξε στη χοάνη της Protonbank
- Τα € 55 εκ. που έφαγε ο Άκης με την παρέα του μαζί με όσα έφαγαν ο Τάσος, ο Θόδωρας κι’ ο Γιάννος
- Όλες τις μίζες που εξακολουθεί να μοιράζει δεξιά-αριστερά με τις γνωστές απ’ ευθείας αναθέσεις.
- Τα δισ. που φαγώθηκαν για τους Ολυμπιακούς Αγώνες
- Τους παχυλούς μισθούς που σκόρπιζε μέσω ΈΡΤ στις ατάλαντες γκόμενες και στους άχρηστους γκόμενους
- Το 2% που εισέπρατταν τα κώματα εξουσίας από κάθε έργο που ανέθεταν στη Siemens
- Τις συντάξεις που πετσόκοψε και τις δουλειές που έχασα
- Τους 200.000 που μετανάστευσαν
- Τις 5.000 ψυχές που έστειλε στον ΄Αδη
Προ πάντων, όμως, ας μου αποδώσει την αξιοπρέπειά μου και ας πάει στα τσακίδια.

Σωτήριος Καλαμίτσης
Φίλος του γιατρού Γωγούση

Υ.Γ. Σύμφωνα με την από 01.11.2010 Απόφαση του Ελεγκτικού Συνεδρίου για το 2009 (σελίς 34): «Από τη σύγκριση των πραγματικά εισπραχθέντων τακτικών εσόδων του Τακτικού Προϋπολογισμού (€50.586.585.735,59) με τις πρωτογενείς δαπάνες, διαπιστώνεται η δημιουργία πρωτογενούς ελλείμματος, ύψους €9.329.262.204,04 ή 3,93% του ΑΕΠ.»
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη