Ο Θεσσαλονικιός βουλευτής Σάββας Αναστασιάδης με τις παρεμβάσεις του έχει πετύχει...
την ολοκλήρωση πολλών έργων που "αράχνιαζαν", όπως για παράδειγμα ο κόμβος Λαχανά που εγκαινιάστηκε σήμερα.
Έτσι στο TAXALIA αναρωτηθήκαμε: "Γιατί δεν κάνει κάτι και για το ΜΕΤΡΟ;" Και προφανώς ο βουλευτής μας διάβασε! Αφού σήμερα υπέβαλλε ερώτηση για το Μετρό της Θεσσαλονίκης!
Διαβάστε τι γράφει!
Προς τον κ. Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων
Θέμα: «Πορεία εργασιών του ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης»
Σήμα κινδύνου οριστικής διακοπής των εργασιών κατασκευής του ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης εκπέμπεται με έντονο τρόπο μετά την πρωτοβουλία της κατασκευάστριας του έργου κοινοπραξίας να υποβάλλει «ειδική δήλωση διακοπής του έργου», που θεωρείται από τους γνωρίζοντες ως πρώτο βήμα για την διάλυση της σύμβασης με το δημόσιο. Είναι φανερό ότι η κατασκευή της κύριας γραμμής του ΜΕΤΡΟ είναι στον αέρα. Οι Θεσσαλονικείς επί μία δεκαετία σχεδόν έχουν υποστεί τα πάνδεινα, οι επαγγελματίες που ευρίσκονται πλησίον των σταθμών του ΜΕΤΡΟ (Σ. Σταθμός, Εγνατία, Δελφών κ.λ.π.) έχουν κυριολεκτικά καταστραφεί η δε πολιτεία με τα όργανά της αδυνατεί να παράσχει σοβαρές διαβεβαιώσεις για το χρονοδιάγραμμα περαίωσης του έργου.
Θεσμικοί παράγοντες π.χ. Δήμος Θεσσαλονίκης με τις παρεμβάσεις τους λειτουργούν ως τροχοπέδη και αδυνατούν να προωθήσουν λύσεις αντικειμενικά ορθές, που θα διατηρούν ζωντανή την πολιτιστική παρουσία της πόλης και θα την συνδέουν με τον σύγχρονο τρόπο ζωής. Η Αττικό ΜΕΤΡΟ εξ Αθηνών λειτουργεί περισσότερο ως παρατηρητής και λιγότερο ως κύριος του έργου. Οι πολίτες της Θεσσαλονίκης οργισμένοι παρακολουθούν το θέατρο του παραλόγου και αναζητούν απαντήσεις στο βασικό θέμα που ταλανίζει την καθημερινότητά τους.
Κατόπιν τούτου ερωτάται ο κ. Υπουργός
Θα παρέμβει και με ποιο τρόπο ώστε να επιλυθούν τα προβλήματα που αφορούν τους σταθμούς Βενιζέλου και Βούλγαρη, ώστε να μην υπάρχουν δικαιολογίες εκ μέρους της Αναδόχου Εταιρείας;
Θα ξεκαθαρίσει ο ρόλος του Δήμου Θεσσαλονίκης στη διαρκή κωλυσιεργία στο θέμα των αρχαιοτήτων της Βενιζέλου;
Υπάρχει αξιόπιστο χρονοδιάγραμμα που θα παρουσιάσει στον λαό της Θεσσαλονίκης;
Προτίθεστε να μεταφέρετε το κέντρο ελέγχου του έργου στη Θεσσαλονίκη ώστε να υπάρχει δυνατότητα αποφάσεων άμεσα και κάτω από τις πραγματικές συνθήκες;
Υπάρχει χρηματοδότηση για την ολοκλήρωση του έργου;
Ποια είναι η χρονολογική στόχευση για τα έργα επεκτάσεως προς άλλες κατευθύνσεις και συγκεκριμένα:
α) Προς Καλαμαριά
β) Προς οδό Λαγκαδά και Νοσοκομείο Παπαγεωργίου
γ) Προς ΤΕΙ Θεσσαλονίκης Σίνδου
δ) Προς Δυτική Θεσσαλονίκη
ε) Προς αεροδρόμιο