6 Σεπ 2014

Αισιόδοξος ο Ρανιέρι για νίκη της Εθνικής μας επί της Ρουμανίας

Σίγουρος για την ομάδα αλλά και για τους..
ποδοσφαιριστές του εμφανίστηκε ο Κλάουντιο Ρανιέρι στη συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε ενόψει του αυριανού εντός έδρας αγώνα με τη Ρουμανία, στην πρεμιέρα της Εθνικής Ελλάδας στα προκριματικά του Euro 2016.
«Η ομάδα μου είναι πολύ δυνατή, οι παίκτες μου πολεμιστές. Έχουν θέληση και αποτελούν την αντιπροσωπευτική εικόνα του Έλληνα. Είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ. Βρήκα μια καλή ομάδα, που μπορεί και θέλει να κάνει θυσίες και θέλει να παίξει ποδόσφαιρο. Εγώ ξέρω τους παίκτες μου πολύ λίγο ακόμη, αλλά είμαι σίγουρος ότι θα δώσουν τα πάντα στο γήπεδο για να πάρουν τη νίκη» υπογράμμισε ο νέος τεχνικός του αντιπροσωπευτικού συγκροτήματος.
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη