12 Σεπ 2014

Πώς θα κάνεις την εγγραφή σου στο Α.Π.Θ. ηλεκτρονικά

Με μήνυμα SMS στο κινητό τους τηλέφωνο ενημερώνονται από χθες οι πρωτοετείς φοιτητές του Α.Π.Θ. για τη νέα ηλεκτρονική διαδικασία εγγραφής που ..
για πρώτη φορά, λειτουργεί από φέτος στο Ίδρυμα.

Το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης θέτει σε εφαρμογή ηλεκτρονικό σύστημα εγγραφών για το σύνολο των πρωτοετών φοιτητών του. Μέσα από ένα ενιαίο περιβάλλον, ο πρωτοετής φοιτητής έχει τη δυνατότητα, γρήγορα και εύκολα, με τρία απλά βήματα, να συμπληρώσει ηλεκτρονικά την αίτηση εγγραφής, να δημιουργήσει τον ιδρυματικό λογαριασμό του, με τον οποίο έχει πρόσβαση σε όλες τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Πανεπιστημίου για θέματα που προκύπτουν καθ’ όλη τη διάρκεια των σπουδών, καθώς επίσης και να αποκτήσει την ακαδημαϊκή του ταυτότητα. Εκτός από μήνυμα SMS, οι πρωτοετείς έλαβαν ενημέρωση για τη λειτουργία του νέου συστήματος και μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail).

Τα οφέλη που προκύπτουν, τόσο για τους πρωτοετείς φοιτητές, όσο και για το Α.Π.Θ. είναι μεγάλα. Συγκεκριμένα, οι πρωτοετείς φοιτητές ωφελούνται από την ελαχιστοποίηση του χρόνου αναμονής στις θυρίδες των Γραμματειών, από την άμεση απόκτηση βεβαίωσης εγγραφής, καθώς και ιδρυματικού λογαριασμού, από την πρώτη μέρα εγγραφής τους (κατάθεσης των δικαιολογητικών) και άρα πρόσβαση στο σύνολο των ηλεκτρονικών υπηρεσιών που απολαμβάνουν οι φοιτητές του Α.Π.Θ. (e-learning, Student Information System, νησίδες υπολογιστών, κ.λ.π.).

Με την εφαρμογή του νέου συστήματος εγγραφών, οι Γραμματείες απαλλάσσονται από την καταχώρηση στοιχείων και άλλες γραφειοκρατικές διαδικασίες και επικεντρώνονται στον έλεγχο των δικαιολογητικών εγγραφής. Έτσι, εξοικονομούνται κονδύλια και ανθρώπινοι πόροι σε μια εποχή που το Α.Π.Θ. υποφέρει από υποχρηματοδότηση και υποστελέχωση. Το σημαντικότερο κέρδος, όμως, για το Αριστοτέλειο είναι πως διατηρεί την πρωτοπορία στην ηλεκτρονική διακυβέρνηση μεταξύ των ελληνικών πανεπιστημίων, παρέχοντας ολοένα και πιο ποιοτικές υπηρεσίες προς τους φοιτητές του και διασφαλίζοντας ταυτόχρονα εναλλακτικές μεθόδους άμεσης επικοινωνίας μαζί τους.

Ύστερα από την αποστολή 5.809 μηνυμάτων sms στους πρωτοετείς φοιτητές του Α.Π.Θ., 1.335 πρωτοετείς έχουν εισάγει τα στοιχεία τους στο σύστημα και απομένει η επίσκεψή τους στις Γραμματείες για την κατάθεση των δικαιολογητικών.

Το σύστημα αναπτύχθηκε από Κέντρο Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης του Α.Π.Θ., σε συνεργασία με το Τμήμα Σπουδών και είναι διαθέσιμο μέσα από την ιστοσελίδα http://register.auth.gr

H ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ:

Καλούνται οι εισαγόμενοι/ες, επιτυχόντες/ούσες με πανελλαδικές εξετάσεις ΓΕΛ & ΕΠΑΛ Β΄, στις Σχολές και στα Τμήματα του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, για το ακαδημαϊκό έτος 2014-2015, αφού συμπληρώσουν ηλεκτρονικά και εκτυπώσουν την αίτηση εγγραφής και την υπεύθυνη δήλωση περί μη εγγραφής σε άλλη Σχολή ή Τμήμα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης στην Ελλάδα, μέσα από την ιστοσελίδα http://register.auth.gr , να προσέλθουν για την εγγραφή τους στις αρμόδιες Γραμματείες, από τις 15 έως και τις 26 Σεπτεμβρίου 2014.

Για την εγγραφή του/της ο/η εισαγόμενος/η ή νομίμως εξουσιοδοτημένο από τον/την ίδιο/α πρόσωπο καταθέτει τα ακόλουθα δικαιολογητικά:

1.Αίτηση εγγραφής (συμπληρωμένη και εκτυπωμένη από την ιστοσελίδα http://register.auth.gr)

2.Τίτλο απόλυσης: ευκρινές φωτοαντίγραφο απολυτηρίου ή πτυχίου ή αποδεικτικού του σχολείου αποφοίτησης

3.Υπεύθυνη δήλωση στην οποία δηλώνεται ότι δεν είναι εγγεγραμμένος/η σε άλλη Σχολή ή Τμήμα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης στην Ελλάδα (δημιουργείται κατά την ηλεκτρονική συμπλήρωση της αίτησης εγγραφής στην ιστοσελίδα http://register.auth.gr)

4. Τέσσερις (4) φωτογραφίες τύπου αστυνομικής ταυτότητας

5. Ευκρινές φωτοαντίγραφο της βεβαίωσης πρόσβασης (ΔΕΝ ΚΑΤΑΤΙΘΕΤΑΙ ΠΟΤΕ Η ΠΡΩΤΟΤΥΠΗ ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ). Αν η βεβαίωση πρόσβασης έχει εκδοθεί από ιδιωτικό σχολείο, τότε αυτή θα πρέπει να φέρει βεβαίωση του γνήσιου της υπογραφής από τη Δ/νση Δ.Ε. στην οποία υπάγεται το σχολείο.

Κατά την προσέλευσή τους στη Γραμματεία για εγγραφή, οι εισαγόμενοι/ες πρέπει να έχουν μαζί τους την αστυνομική ταυτότητα/διαβατήριο ή άλλο δημόσιο έγγραφο, από το οποίο να αποδεικνύονται τα ονομαστικά τους στοιχεία και η ακριβής ημερομηνία γέννησης.

Υποψήφιος/α, που έχει εγγραφεί σε Σχολή ή Τμήμα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης με το σύστημα των πανελληνίων εξετάσεων και εισάγεται το τρέχον ακαδημαϊκό έτος με το σύστημα των πανελληνίων εξετάσεων σε άλλη Σχολή ή Τμήμα, δεν μπορεί να εγγραφεί στη νέα Σχολή ή στο Τμήμα εισαγωγής του/της, αν προηγουμένως δεν διαγραφεί από τη Σχολή ή το Τμήμα, στο οποίο είναι ήδη εγγεγραμμένος/η.

Οι εισαγόμενοι/ες (επιτυχόντες/ούσες) Έλληνες πολίτες της μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης οφείλουν να προσκομίσουν στη Γραμματεία της Σχολής ή του Τμήματος εισαγωγής κατά την εγγραφή τους, εκτός από τα παραπάνω δικαιολογητικά, επιπλέον βεβαίωση Δήμου των Νομών Ξάνθης, Ροδόπης ή Έβρου, στα δημοτολόγια των οποίων είναι εγγεγραμμένοι. Αν έχουν μετεγγραφεί σε άλλο Δήμο άλλης περιοχής, τότε θα πρέπει από τη βεβαίωση του συγκεκριμένου Δήμου να προκύπτει ότι μετεγγράφηκαν σ’ αυτόν, από Δήμο των ανωτέρω 3 Νομών.

Οι εισαγόμενοι/ες (επιτυχόντες/ούσες) αλλοδαποί-αλλογενείς και απόφοιτοι Λυκείων ή Αντίστοιχων Σχολείων κρατών μελών της Ε.Ε. μη ελληνικής καταγωγής (συμπεριλαμβάνονται οι κάτοχοι απολυτηρίου Λυκείου της Κυπριακής Δημοκρατίας) εγγράφονται στις παραπάνω προθεσμίες (15-26/9/2014), αφού συμπληρώσουν ηλεκτρονικά αίτηση εγγραφής μέσα από την ιστοσελίδα http://register.auth.gr

Η εγκύκλιος, με τα κατά περίπτωση απαιτούμενα δικαιολογητικά εγγραφής για όλες τις παραπάνω κατηγορίες επιτυχόντων, έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Τμήματος Σπουδών του ΑΠΘ http://www.dps.web.auth.gr/el

Πληροφορίες-επικοινωνία
W:
http://www.dps.web.auth.gr/el
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη