20 Ιαν 2015

ΜΑΡΤΥΣ ΜΟΥ Ο ΘΕΟΣ!!!!

Βαθιά προβληματισμένος δεξιός αγανακτισμένος και κουρασμένος με την εκλογολογία...Δεν σας κρύβω ότι μπήκα στον πειρασμό..
 Και τι έχω εγώ να χάσω με τα παιδιά του Αλέξη "" ,δεν παναγα...ουν τα λαμόγια όλα που επί χρόνια κονομάνε""...φράγκα δεν έχω , περιουσία δεν έχω , απλά παλεύω...
Τώρα θα σας την φέρω ,είπα μέσα μου  και ευχαριστημένος πήγα να πιω το καφεδάκι μου .
Ένα ευρώ.. και όχι εμφιαλωμένο νερό κοστίζει  ενάμιση , πολύ μου πέφτει. 
Και σκάνε μύτη στο διπλανό τραπέζι  τρεις νοματαίοι απλοί άνθρωποι ,
γύρω στα 50-55 και κάθονται ..
Δεν έδωσα και μεγάλη σημασία , μιλούσαν και μεταξύ τους χαμηλόφωνα  και εγώ είχα τα δικά μου. Και ξαφνικά πετάγεται ο ένας επάνω σαν ελατήριο λέγοντας"" και δεν πιστεύω να δώσετε θέσεις σε αυτούς τους πασόκους"..
Ένας από τους τρεις απάντησε έντονα   λέγοντας"" μα τι λες σύντροφε είναι δυνατόν,  τους ξέρουμε μην ανησυχείς , πρώτα οι σύντροφοι""...και άρχισαν να μιλούν πάλι χαμηλόφωνα...
Μάλλον θα έκανα λάθος είπα μέσα μου...δεν κατάλαβα καλά??Μια από τα ίδια .. ποιος θα πάρει την θεσούλα και την κουτάλα....Δεν υπάρχει γλιτωμός είπα μέσα μου .
υστερόγραφο....στην διάθεσή σας για τον τόπο, τον χρόνο και τα πρόσωπα..μάρτυς μου ο Θεός.
""onlyone""
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη