Με στόχο να προσελκύσει τουρίστες με μεγαλύτερο «πορτοφόλι», η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης συμμετείχε στο 2ο Greek Deluxe Travel Roadshow στο Ντουμπάι, θεωρώντας ότι η «νύμφη του Θερμαϊκού» μπορεί επάξια να ανταγωνιστεί άλλους προορισμούς και να κεντρίσει το ενδιαφέρον μιας από τις πιο απαιτητικές αγορές, η οποία «διψά» για νέες προτάσεις που αφορούν διακοπές πολυτελείας. Έτσι, η Θεσσαλονίκη δε θα μπορούσε να απουσιάζει από την εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Ντουμπάι, στις
25 Φεβρουαρίου 2015, με σκοπό την ανάδειξη και προώθηση του ελληνικού τουρισμού «χλιδής» που απευθύνεται σε ένα ειδικό κοινό. Την εκδήλωση υποστήριξε η Marketing Greece, με την οποία ήδη συνεργάζεται η ΕΞΘ.
Η παρουσίαση της πόλης έγινε σε επιλεγμένους τουριστικούς πράκτορες και ΜΜΕ από τον Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας κ. Απόστολο Τζιτζικώστα, ο οποίος αναφέρθηκε στις δυνατότητες που προσφέρει η Περιφέρεια στον τομέα του τουρισμού, με επίκεντρο τη Θεσσαλονίκη. Την ΕΞΘ εκπροσώπησε η υπεύθυνη Μάρκετινγκ κυρία Ευδοκία Τσατσούρη, η οποία, στο περιθώριο της παρουσίασης είχε επαφές με τουριστικούς πράκτορες, όπου και διαπιστώθηκε το ενδιαφέρον τους για τον προορισμό, καθώς οι δύο λαοί βρίσκονται αρκετά κοντά στην κουλτούρα και στις συνήθειές τους.
Την εκδήλωση συνδιοργάνωσαν η Rollerdeck Associates, η Amuse Consept Events με τη στήριξη της αεροπορικής εταιρείας Emirates, με εκπροσώπους της οποίας έγιναν συναντήσεις για να διερευνηθεί το ενδεχόμενο απευθείας αεροπορικών συνδέσεων ανάμεσα στη Θεσσαλονίκη και το Ντουμπάι. Να σημειωθεί ότι πτήση Αθήνα - Ντουμπάι είναι από τις πιο κερδοφόρες της Emirates.
Χορηγοί της εκδήλωσης ήταν η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών.