23 Μαΐ 2018

«Έγινα θεός, δεν μπορώ να έρθω στο γραφείο»: Η απάντηση Ινδού δημοσίου υπαλλήλου που δεν πατά στη δουλειά

Ένας κυβερνητικός αξιωματούχος της Γκουζαράτ στην Ινδία ισχυρίστηκε πως είναι ο
Κάλκι, η 10η ενσάρκωση του θεού Βισνού, και ως εκ τούτου δεν μπορεί να πάει στη δουλειά του..

επειδή είναι στη μέση μιας μετάνοιας με σκοπό να αλλάξει την παγκόσμια συνείδηση.


Όπως αναφέρεται σε δημοσίευμα του NDTV, είναι η αυτή η μετάνοια στην οποία οφείλονται οι καλές βροχοπτώσεις, υποστήριξε ο Ραμεστσάντρα Φεφάρ, επόπτης μηχανικός της SSPA (Sardar Sarovar Punarvasvat Agency), απαντώντας σε σημείωμα που του απεστάλη από τη δουλειά του, για να δώσει εξηγήσεις σχετικά με τη μη προσέλευσή του.

Όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό, το σημείωμα και η απάντηση έκαναν θραύση στα social media. «Ακόμα και αν δεν το πιστεύετε, είμαι όντως η δέκατη ενσάρκωση του Άρχοντα Βισνού και θα το αποδείξω τις επόμενες ημέρες. Συνειδητοποίησα ότι είμαι ο Άβαταρ Κάλκι ενώ ήμουν στο γραφείο μου τον Μάρτιο του 2010. Από τότε έχω θεϊκές δυνάμεις» είπε μιλώντας σε ΜΜΕ από το σπίτι του.
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη