11 Φεβ 2020

Ο Κώστας Καραμανλής στην Κάτια Μακρή

Το μεταναστευτικό είναι τεράστιο ζήτημα και η οικονομική κρίση που υπήρχε και η ανεξέλεγκτη ροή προσφύγων
(το επέτειναν).
Η ασφάλεια των πολιτών είναι προτεραιότητα της κυβέρνησης, με την ΠΝΠ η κυβέρνηση βρήκε μια λύση.
Προεκλογικά το είχε πει η ΝΔ ότι θα εξετάσει την δημιουργία κλειστών κέντρων. Ο διάλογος (με τους φορείς) κράτησε δυο μήνες αλλά χωρίς αποτέλεσμα. Η κυβέρνηση είπε το προφανές: από την στιγμή που δεν μπορούμε να βρούμε μια λύση και ο χρόνος πιέζει, πρέπει να βρούμε έναν αποτελεσματικό τρόπο.

Δεν είναι εύκολο πρόβλημα να επιλυθεί.
Καταλαβαίνω τις αντιδράσεις, μακροπρόθεσμα όμως θα δώσει κάποιες συγκεκριμένες λύσεις.
Υπήρχε η δέσμευση της ΝΔ ότι δεν θα
υπάρχουν και κλειστά και ανοικτού τύπου κέντρα.
Δεν μπορούμε στην πολιτική να τους έχουμε όλους χαρούμενους.
Παίρνουμε τις πολιτικές μας αποφάσεις και θα κριθούμε από το αποτέλεσμα. Ο ΣΥΡΙΖΑ είχε ανοίξει τις πύλες και έλεγε «καλώς ήλθατε». Αυτό το μήνυμα εμείς θα το ανατρέψουμε.



(Αλλαγή ΚΟΚ)


Θα πρέπει κάποτε στο Υπ. Μεταφορών να έχουμε πιο ολιστική προσέγγιση σε ζητήματα οδικής ασφάλειας και οδηγικής συμπεριφοράς.

Να αλλάξουμε τον τρόπο που παίρνουμε τα διπλώματά μας.
100.000 άνθρωποι ήταν εγκλωβισμένοι και δεν μπορούσαν να πάρουν δίπλωμα, αυτό το λύσαμε από τον πρώτο μήνα.
Να μιμηθούμε τις καλές πρακτικές του εξωτερικού, να νομοθετήσουμε και να αντιμετωπίσουμε και το τεράστιο πρόβλημα της διαφθοράς.
Να μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας, όταν καθόμαστε στις υπουργικές καρέκλες να μην κάνουμε πως δεν βλέπουμε τα στραβά. Τα έχουμε δει και θα τα αντιμετωπίσουμε και θα κριθούμε.

Υπάρχει μια κουλτούρα στην Ελλάδα, πρέπει να καταλάβουμε ότι δεν μπορούμε να οδηγούμε όπως θέλουμε. Έχει να κάνει και με τον ΚΟΚ, θα αυστηροποιήσουμε τις ποινές, όχι όμως όλες, αλλού θα υπάρξει εξορθολογισμός. Όσες ποινές και αν επιβάλει κάποιος, αυτές να εφαρμόζονται και να επιβάλλονται.

(λεωφορειολωρίδες)

Σε λίγες περιπτώσεις λειτουργούν οι κάμερες, σε συνεργασία με τον ΟΑΣΑ θα αρχίσουμε να βάζουμε κάμερες.


(Λεωφορεία)

Υπάρχουν 1100 λεωφορεία στην Αθήνα, δυστυχώς οι χρονο-αποστάσεις είναι 20 λεπτά και αυτό είναι απαράδεκτο.

Αυξήσαμε τα λεωφορεία στην Αθήνα αλλά είναι γερασμένος ο στόλος που ξεπερνά τα 16 χρόνια. Θα κάνουμε διαγωνισμό αλλά είναι αργές οι διαδικασίες.


Με Τροπολογία επιτρέπουμε να κάνουμε leasing λεωφορείων.
Πολλά από τα καινούρια θα είναι ηλεκτροκίνητα.

Σε 6 μήνες δεν μπορούμε να κάνουμε θαύματα.

Καινούρια λεωφορεία θα έχουμε πολύ σύντομα θέλω να ελπίζω, αν βρούμε κονδύλια. Μέχρι τότε θα έχουμε μεταχειρισμένο τροχαίο υλικό (σε πολύ καλύτερη κατάσταση από τον γερασμένο στόλο που έχουμε τώρα)
Στόχος είναι στην Αθήνα και την Θεσσαλονίκη να αλλάξει συνολικά το προφίλ στα επόμενα δύο χρόνια.


Στην ΘΣΝ προσθέτουμε 100 λεωφορεία, θα δουν μεγάλη διαφορά.
Σε 4 χρόνια διαλύθηκαν οι συγκοινωνίες. Τα έσοδα ήταν στα 220εκ και γκρεμίστηκαν κάτω από τα 140 εκ.


(Πατρών-Πύργου)

Κάνουμε κάτι απλό: 4 χρόνια τώρα έγινε κατάτμηση του έργου για να ευνοηθεί συγκεκριμένος εργολάβος. Θα έπρεπε να έχει τελειώσει. Εμεις δεν μπαίνουμε σε λογική να ευνοήσουμε κανέναν εργολάβο.
Το τμήμα να επανέλθει στην Ολυμπία Οδό, έχουμε ήδη βρει συμφωνία, περιμένουμε τελική έγκριση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Εάν η έγκριση είναι γρήγορη ο δρόμος θα είναι έτοιμος μέσα στο 2023.

Προσπαθούμε να διορθώσουμε ένα λάθος που έγινε, κάνουμε τα αδύνατα δυνατά για να προχωρήσουμε. Θρηνούμε κάθε χρόνο θύματα σε δεκάδες τροχαία ατυχήματα. Είναι άμεση προτεραιότητα για την κυβέρνηση.




Ακούστε ολόκληρη την συνέντευξη:

http://www.alpha989.com/Interview.aspx?a_id=85630

 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη