25 Οκτ 2021

Νέα καταγγελία για βιασμό από ηθοποιό: «Τράβηξε το σορτς, αντέδρασα. Δεν τα κατάφερα»


Νέα καταγγελία για βιασμό που σύμφωνα με τα λεγόμενα νεαρής γυναίκας συνέβη το καλοκαίρι του 2018 βλέπει τα φώτα της δημοσιότητας για ηθοποιό.

Η καταγγελία έγινε στο ΣΕΗ και την δημοσιεύει το Πρώτο θέμα, με την καταγγελλόμενη να περιγράφει λεπτό προς λεπτό όλα όσα συνέβησαν εκείνο το βράδυ.

Όπως χαρακτηριστικά περιγράφει η ίδια: «Τον Ιούλιο (του 2018) τον συνάντησα σε ένα μπαρ, αφού ήπιαμε τα ποτά με προσκάλεσε να συνεχίσουμε σπίτι του, εγώ δέχτηκα. Πήγαμε σπίτι του (…) μου πρότεινε να κοιμηθώ σπίτι του, καθώς η ώρα ήταν περασμένη. Στο πλαίσιο αυτό μου έδωσε άνετα ρούχα να αλλάξω.

Άλλαξα ρούχα στο υπνοδωμάτιο, δεν ήταν εκείνος παρών, φόρεσα ένα σορτς, βερμούδα και μια κοντομάνικη μπλούζα […] βρέθηκε σε ανύποπτο χρόνο δίπλα μου και να με φιλάει στο στόμα χωρίς τη θέληση μου, να με χαϊδεύει πάνω από τα ρούχα και να θωπεύει το σώμα μου […] Με γύρισε μπρούμυτα δια της επιβολής. Μου επιβλήθηκε με τα χέρια του, δεν μπορούσα να γυρίσω ανάσκελα, αντέδρασα […] Δεν τα κατάφερα.

Αυτός βρισκόταν από τη μέση του κορμιού μου και κάτω, κρατώντας με πίεση το σώμα και το πρόσωπό του πάνω μου, τράβηξε το σορτς μέχρι το τέλος και διέπραξε αυτά που διέπραξε. Δεν ξέρω πόση ώρα διήρκεσε η κάθε πράξη. Κάποια στιγμή μετά από δικές μου αντιστάσεις και επειδή κουνιόμουν, σταμάτησε. Μου είπε ότι πάει να κάνει ένα μπάνιο. Εξαιρετικά ταραγμένη αποφάσισα να φύγω».

[ΠΗΓΗ]
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη