17 Αυγ 2011

Βρε τι πάθαμε με τις συσκευές του ..όζον !

Του  ιατρού Βλάση Γωγούση
(που ορθώς λέει "του όζον" και όχι "του όζοντος", αφού ένας τύπος που διαφημίζει όλη μέρα στα κανάλια τη συσκευή, αυτό λέει! Ο άνθρωπος δεν ξέρει να κλίνει τη λέξη όζον, δεν ξέρει τη γενική πτώση, αλλά πουλάει ...υγεία !)

Την Παρασκευή 5 Αυγούστου 2011, η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή μας απέστειλε την απόφαση του Ε.Ο.Φ., σύμφωνα με την οποία:
«Ο Ε.Ο.Φ., στα πλαίσια της προστασίας της δημόσιας υγείας, απαγορεύει κάθε είδους διαφήμιση των συσκευών παραγωγής όζοντος, καθώς και κάθε σχετικό έντυπο που συνοδεύει τα προϊόντα αυτά, που περιλαμβάνουν ισχυρισμούς οι οποίοι προσδίδουν στο παραγόμενο οζονοποιημένο νερό θεραπευτικές ή προφυλακτικές ιδιότητες έναντι των ασθενειών.


 Ε !  ΟΧΙ   και να μου πάρουνε και την…. πρωτειά !!!.
 7 μήνες μετά την δημοσίευση του άρθρου μου, εδώ, στα  ΧΑΛΙΑ , έρχεται  η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή να  με δικαιώσει και να …. ,με συνδράμει στην προσπάθειά  μου ,να διακωμωδήσω την …πρωτοφανή επιθετική διαφήμηση του….θαυματουργού….Οζου !!
  Φαντασθείτε, φίλοι μου πως ..32 - εκτενή και αλληλοσυγκρουόμενα -  σχόλια  .ακολούθησαν το άρθρο μου, τότε ,μέχρι και απειλές δέχθηκα ( πολλά   γαρ τα λεφτά,τεράστια τα κέρδη, )  . Πάντως ,  για μένα , η υπόθεδη.......όζει ! ).


Για του λόγου το αληθές , παραθέτω το άρθρο μου ακολουθούμενο από τον…. πόλεμο των σχολίων !!
                          
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη