27 Σεπ 2011

Στημένο το σκηνικό του "λουλουδοπόλεμου" στη νύχτα

Αγαπητό taxalia,
επιτρέψτε μου, με αφορμή την ομολογουμένως εντυπωσιακή φωτογραφία που βάλατε (εδώ), με τον Αντώνη Ρέμο, πνιγμένο σε μια στοίβα καλαμιές ...ωπ, sorry, λουλούδια, να σας ενημερώσω -επειδή δούλεψα στον χώρο- ότι, δεν πρόκειται για λουλούδια που πετάνε πελάτες, αλλά για "τρικ" του μαγαζιού, ώστε να δείξει πόσο μεγάλη "φίρμα" είναι ο καλλιτέχνης.
Άλλωστε, πρέπει να σκεφτούμε ότι..
 δεν είναι δυνατόν να "πέσουν" σε λίγα δευτερόλεπτα όπως γράφετε τόσα λουλούδια.

Με εκτίμηση
Γιώτα Νικολάου

σημείωση taxalia: Συμφωνούμε απολύτως κ.Νικολάου, "εφέ" είναι και συμπληρώνουμε ότι και πελατών να είναι τα λουλούδια, δεν είναι δα και τόσο τρομερό. Μια περιοχή 3 εκατομμυρίων κατοίκων, ολόκληρη η Μακεδονία δηλαδή, γεμίζει 1-2 πολιτιστικά κέντρα, δυό-τρείς μέρες τη βδομάδα. Άσε, που ανάμεσα στους καλούς πελάτες είναι Βούλγαροι, Σκοπιανοί, Γεωργιανοί και λοιπά πουλέν που ξεπλένουν χρήμα, ενώ τον τζίρο τον κάνει η επαρχία. Άνθρωποι δηλαδή που έρχονται από Σέρρες, Καβάλα, Βέροια, Πτολεμαϊδα και λοιπές περιοχές, που έπεσε χρήμα τις τελευταίες δεκαετίες και θέλουν κάπου να τα χώσουν ρε αδερφέ!
 Εμείς ξέρουμε ότι το μεγαλύτερο ποσσοτό της πελατείας των μεγάλων κέντρων διασκέδασης είναι κυρίως φοιτητές, που ζουν με τα λεφτά του μπαμπά και τα χαρτζιλίκια του παππού και τη βγάζουν με ένα ποτό στο μπαρ ή με δυό φιάλες κρασί, ανά τετράδα. Άλλωστε η Θεσσαλονίκη έχει 55.000 φοιτητές. Τι διάολο, είναι υπερβολή να γεμίσει ένα μαγαζί;
Τέλος, δεν είναι κακό να κινείται το χρήμα. Τα πολιτιστικά μαγαζιά δίνουν ψωμί σε χιλιάδες οικογένειες, από τον καλλιτέχνη, μέχρι τον θυρωρό (α, και τους μπράβους! Κάπως πρέπει να ζήσουν κι αυτά τα παιδιά)
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη