Το πολύ σκληρό άρθρο, στο κορυφαίο blog της Β.Ελλάδας Πότε θα τελειώσει το μετρό Θεσσαλονίκης; διαβάστηκε από..
250.000 αναγνώστες και ταρακούνησε την πόλη, κυρίως επειδή κατέληγε σε μια πρόταση: "Βγάλτε τώρα τις λαμαρίνες και ξεκουμπιστείτε από τη Θεσσαλονίκη, μπατίρηδες!"
Ο σκοπός μας δεν ήταν να προσβάλλουμε κανέναν, αλλά να αφυπνίσουμε συνειδήσεις, να ταρακουνήσουμε τα λιμνάζοντα νερά.
Έτσι, η καλή εφημερίδα ...
της πόλης ΑΓΓΕΛΙΟΦΟΡΟΣ, πήρε τη σκυτάλη, ζητώντας εξηγήσεις και έθεσε επιτέλους τον δάκτυλο υπό τον τύπο των ήλων, ρωτώντας και για τις λαμαρίνες.
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥ ΑΓΓΕΛΊΟΦΟΡΟΥ, (που έχει πολλά ενδιαφέροντα θέματα για την πόλη, αγοράστε τον):
250.000 αναγνώστες και ταρακούνησε την πόλη, κυρίως επειδή κατέληγε σε μια πρόταση: "Βγάλτε τώρα τις λαμαρίνες και ξεκουμπιστείτε από τη Θεσσαλονίκη, μπατίρηδες!"
Ο σκοπός μας δεν ήταν να προσβάλλουμε κανέναν, αλλά να αφυπνίσουμε συνειδήσεις, να ταρακουνήσουμε τα λιμνάζοντα νερά.
Έτσι, η καλή εφημερίδα ...
της πόλης ΑΓΓΕΛΙΟΦΟΡΟΣ, πήρε τη σκυτάλη, ζητώντας εξηγήσεις και έθεσε επιτέλους τον δάκτυλο υπό τον τύπο των ήλων, ρωτώντας και για τις λαμαρίνες.
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥ ΑΓΓΕΛΊΟΦΟΡΟΥ, (που έχει πολλά ενδιαφέροντα θέματα για την πόλη, αγοράστε τον):
Καρκινοβατεί το μετρό της Θεσσαλονίκης, το μεγαλύτερο δημόσιο έργο στην Ιστορία της πόλης. Ο πρόεδρος της «Αττικό Μετρό ΑΕ», του φορέα που έχει αναλάβει την επίβλεψη της κατασκευής του μετρό, Χρήστος Τσίτουρας, για πρώτη φορά παραδέχεται δημοσίως τα τεράστια προβλήματα που αντιμετωπίζει το έργο. Μιλά ξεκάθαρα για αδυναμία χρηματοδότησής του από την κατασκευάστρια κοινοπραξία και λέει ότι εγείρονται διεκδικήσεις, οι οποίες είναι σε επίπεδο επαναδιαπραγμάτευσης της σύμβασης, κάτι το οποίο υπερβαίνει τις αρμοδιότητες της «Αττικό Μετρό».
“Είναι πλέον εμφανής η αδυναμία χρηματοδότησης του έργου από την ανάδοχο κοινοπραξία, παρόλο που η «Αττικό Μετρό» πλήρωνε και πληρώνει εντός του συμβατικού χρόνου τους λογαριασμούς του έργου και δεν όφειλε ούτε οφείλει χρήματα για εκτελεσμένες εργασίες. Οι εργαζόμενοι της αναδόχου κοινοπραξίας, στους οποίους ο εργοδότης οφείλει δεδουλευμένα, πληρώνονται απευθείας από την «Αττικό Μετρό». Παράλληλα, προβαίνουμε στις νόμιμες ενέργειες για να αντιμετωπιστούν οι καθυστερήσεις που παρατηρούνται. Θέλω να τονίσω ότι το μετρό της Θεσσαλονίκης, ένα έργο δύσκολο εκ φύσεως, που υλοποιείται κατά τη διάρκεια μιας πρωτοφανούς οικονομικής και κοινωνικής κρίσης στην πατρίδα μας, δεν προσφέρεται για αντιπαλότητες και επικοινωνιακές αντιπαραθέσεις. Ας βοηθήσουμε όλοι για να παραδοθεί το μετρό στους πολίτες, που το έχουν τόσο πολύ ανάγκη, το συντομότερο δυνατό” Αναφέρει ο κ. Τσίτουρας στον Αγγελιοφόρο.
Ερωτηθείς για το πότε η Αττικό Μετρό» θεωρεί ότι μπορεί ρεαλιστικά να παραδοθεί το μετρό σε λειτουργία, ο κ.Τσίτουρας τονίζει: «Η «κρίσιμη διαδρομή» για τη λειτουργία του μετρό Θεσσαλονίκης ήταν και παραμένει η αρχαιολογική ανασκαφή στους κεντρικούς σταθμούς της πόλης και ιδιαίτερα στο σταθμό «Αγία Σοφία». Με την προϋπόθεση ότι οι εργασίες κατασκευής θα συνεχίσουν απρόσκοπτα, πιστεύουμε πως το μετρό στη Θεσσαλονίκη θα λειτουργεί το Νοέμβριο 2016».
Αναφερόμενος στην οδό Δελφών, ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό σημείωσε ότι θα απομακρυνθούν οι λαμαρίνες. «Για να περιοριστούν χρονικά οι επιπτώσεις στους κατοίκους και τους επαγγελματίες της περιοχής, αλλά και στους διερχόμενους οδηγούς, η «Αττικό Μετρό» περιόρισε τη διάρκεια του αποκλεισμού σε δέκα μήνες, που αποτελεί το ελάχιστο χρονικό διάστημα για την ολοκλήρωση των έργων. Αυτό φυσικά προϋποθέτει την ομαλή εξέλιξη των εργασιών από την ανάδοχο κοινοπραξία, η οποία καθυστερεί τις εργασίες, παρότι της έχουν επισημανθεί οι συμβατικές δεσμεύσεις της αλλά και οι κοινωνικές επιπτώσεις που προκαλούνται. Η οδός Δελφών δεν θα παραμείνει κλειστή χωρίς να υπάρχει πραγματικά επιτακτική ανάγκη και θα πρέπει να διερευνηθούν εναλλακτικές λύσεις, ώστε η κατασκευή του υπολειπόμενου έργου του σταθμού να γίνει με τις ελάχιστες επιπτώσεις στους πολίτες».
Τέλος, ερωτηθείς για την επέκταση του έργου στην Καλαμαριά, σημείωσε: «Η «Αττικό Μετρό», για να επισπεύσει το χρόνο κατασκευής της επέκτασης του μετρό προς την Καλαμαριά, εκπόνησε τις μελέτες σε ελάχιστο χρονικό διάστημα, εντός της εταιρίας, και έτσι κατάφερε να εξασφαλίσει τη χρηματοδότηση και να δημοπρατήσει το έργο το Φεβρουάριο του 2012. Τις επόμενες εβδομάδες αναμένεται η υποβολή των προσφορών από τις διαγωνιζόμενες εταιρίες. Η υπογραφή της σύμβασης και η έναρξη των εργασιών μπορεί να γίνουν εντός του έτους και η απόδοση στη λειτουργία το 2017, με την προϋπόθεση ότι δε θα υπάρξουν δικαστικές εμπλοκές μεταξύ των διαγωνιζομένων. Παράλληλα θα πρέπει να διενεργηθούν οι απαραίτητες απαλλοτριώσεις με την αναγκαία συνδρομή του δήμου Καλαμαριάς, στο αδιάνοικτο τμήμα της οδού Πόντου».
Συνέντευξη στον Αγγελιοφόρο της Κυριακής
(Σχόλιο taxalia:
1. όπου ακούς πολλές "προϋποθέσεις", κράτα μικρό καλάθι. Μετρό δεν θα δούμε!
2. Χρονομετρούμε πότε θα φύγουν οι λαμαρίνες από τη Δελφών. Σήμερα είναι 10-6-2012)
(Σχόλιο taxalia:
1. όπου ακούς πολλές "προϋποθέσεις", κράτα μικρό καλάθι. Μετρό δεν θα δούμε!
2. Χρονομετρούμε πότε θα φύγουν οι λαμαρίνες από τη Δελφών. Σήμερα είναι 10-6-2012)