3 Ιαν 2014

ΑΝ ΖΟΥΣΕ ΤΩΡΑ ο ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΕΡΓΑΝΤΗΣ θα με....ΑΦΟΡΙΖΕ !!

του Βλάση Γωγούση

Λίγο η μεγάλη μου ηλικία (περασα τα 60 !), λίγο το αρχόμενο ( για το ρημάδι το…Alzheimer λέω ) , το…διέπραξα !!


Για την μεγάλη πορεία των σπουδαστών της Σχολής

Με πήρε λίγο πριν ό εκλεκτός μου φίλος Κ.Κ. ( μην πάει ο νους σας στον …Εμφύλιο πάλι !! , για τον μηχανικό ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΚΟΥΡΜΠΕΤΗ πρόκειται - που συμμετείχε τότε στην πορεία- ) και μούπε :

« Γιατρέ, κάνε μια διόρθωση για τον αείμνηστο ΒΑΣΙΛΗ ΠΕΡΓΑΝΤΗ», μαζύ μας ήταν κι` όχι εναντίον μας , τότε στην περιβόητη πορεία προς Αθήνα"

Και γω επανορθώνω :

Ο τότε Υπουργός Παιδείας ΒΟΓΙΑΤΖΗΣ , συνεπικουρούμενος από τον Πρόεδρο του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος (ΤΕΕ), θέλησε να περάσει νομοσχέδιο εναντίον της αναβαθμίσεως της Σχολής που διεκδικούσαν ( και δικαίως) οι σπουδαστές .

Πρωθυπουργός της χώρας ήταν τότε ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ.

Διορθώνω λοιπόν αείμνηστε μου φίλε ΠΕΡΓΑΝΤΗ :

ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ σου τηλεφώνησε και ζήτησε να συμφωνήσεις με τον Υπουργό του –κόντρα στην αναβάθμηση- και συ απάντησες :

« Στέλνω και την παραίτησή μου !».
Στο τέλος νίκησαν οι σπουδαστές και η Σχολή ονομάστηκε : ΑΝΩΤΕΡΑ ΣΧΟΛΗ ΥΠΟΜΗΧΑΝΙΚΩΝ .

Δρ Βλάσης Γωγούσης

ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ ( προς ....Γ.Α.Π.)
Ζήτα και συ συγνώμην - όπως κάνω τώρα εγώ Γιωργάκη - και πες :
"Συγνώμην , είπα, ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ , τώρα ...... ξελέω ΔΕΚΑΡΑ ΔΕΝ υπήρχε "!!!.
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη