30 Ιαν 2013

Προς κύριον Καράογλου, ενταύθα

Αντιγράφω από χθεσινό άρθρο συναδέλφου σε αυτό το blog

Το ΥΜΑΘ παίρνει πάνω του το θέμα της τουριστικής προβολής της Βόρειας Ελλάδα
«Σήμερα είναι η ...
αρχή μιας πιο στενής συνεργασίας. Με περισσότερες πράξεις και λιγότερο λόγο» τόνισε ο Υπουργός, ανακοινώνοντας πως το ΥΜΑΘ προχωρά σε μια σειρά στοχευμένων προωθητικών ενεργειών ανάδειξης των εναλλακτικών μορφών τουρισμού, όπως είναι για παράδειγμα η ημερίδα που διοργανώνει το Φεβρουάριο με θέμα τον θερμαλιστικό τουρισμό, ενώ στις αρχές Μαρτίου προγραμματίζεται δεύτερη ημερίδα, αυτήν τη φορά για τις προσκυνηματικές περιηγήσεις.
«Επιθυμία μας», συνέχισε ο κ. Καράογλου, «είναι η δημιουργία ενός σύγχρονου τουριστικού φακέλου με στοχευμένη επικοινωνία, αξιοποίηση των εμπειριών του τουρίστα, βελτίωση υποδομών και φυσικά η χάραξη μιας στρατηγικής που θα βασίζεται σε ένα σταθερό brand name, με βάση το τουριστικό προϊόν». Διότι, όπως είπε, «η ανάπτυξη του τουρισμού σημαίνει ανάκαμψη της οικονομίας, νέες θέσεις εργασίας, αναθέρμανση της αγοράς, επιχειρηματικές ευκαιρίες και φυσικά προοπτικές επενδύσεων, με στόχο την οικονομική μας ευημερία».


Το σχόλιό μου:
Αγαπητέ κύριε Υπουργέ,
ξεκινήστε από κάτι πιό απλό, που είναι όμως ο μοναδικός δείκτης πρακτικής αξιολόγησης της αποτελεσματικότητας στην τουριστική προβολή: κρατήστε τις 5 θέσεις στάθμευσης, που προορίζονται για τουριστικά λεωφορεία, επί της οδού Αγίου Δημητρίου, έναντι του Ι.Ναού ανοικτές.
Το έγραψα και το είπα χιλιάδες φορές, ευρισκόμενος σε παρόμοιες ...παρουσιάσεις οραμάτων.
Ξαναδιαβάστε το, ξαναδιαβάστε το, ξαναδιαβάστε το, είναι πάντα επίκαιρο, γιατί δεκάδες Υπουργοί, Δήμαρχοι, Περιφερειάρχες, Νομάρχες και λοιποί αρμόδιοι, δεν κατορθώσατε να βάλετε τάξη σε ένα πάρκινγκ 20 μέτρων. Τι τουριστική ανάπτυξη να φέρετε, όταν δεν μπορείτε καν να κρατήσετε το μοναδικό πάρκινγκ στο σημαντικότερο μνημείο της Θεσσαλονίκης, ανοικτό;
Κάτι στην  πράξη, θα δούμε ποτέ σε αυτή την πόλη;
διαβάστε λοιπόν εδώ: 

αυτά, με εκτίμηση
Β.Π./taxalia
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη